هیوندای در فوریه 2018، نسل کنونی سانتافه را معرفی نمود و حالا تنها پس از گذشت دو سال، آنرا با یک فیس لی
نسل جدید سری 4 با آن جلوپنجره بزرگ عمودی اش و تصاویر و تیزرهای متعددی که از آن منتشر شده بود، همه را ک
بدون شک تیونر کارلکس را عمدتأ با تیونینگ خودروهای آلمانی مخصوصأ مرسدس بنز می شناسیم اما این تیونر د
نسل جدید مرسدس بنز E کلاس به تازگی رونمایی شده بود، حالا با نسخه کوپه و کابریولت این خانواده کامل تر
چند هفته ای می شود که تصاویر غیر رسمی از محبوب ترین مدل ب.ام.و یعنی سری 5 منتشر شده بود تا اینکه امروز
مجله خودرو اولین و تنها وب سایت خودرویی ایران دارنده همزمان نشان ساماندهی، enamad و مجوز "نشر بر خط" از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نشر قانونی نشریات خودرویی داخل کشور است. هدف از راه اندازی وب سایت مجله خودرو، فروش نسخه PDF مجله های ماشین و خودرو داخلی و خارجی بوده تا بتوان این صنف را که این روزها با توجه به مشکلات عدیده مملکت، اوقات دشواری را پشت سر می گذارند، حمایت کند. شما می توانید مجله های ماشین و خودرو ایرانی را با کمتر از نصف قیمت در نسخه PDF از قسمت دانلود مجله ماشین ایرانی در سایت مجله خودرو خریداری کنید. همچنین می توانید PDF معروفترین مجله های ماشین و خودرو خارجی را بصورت کاملأ رایگان از قسمت دانلود مجله ماشین خارجی در سایت مجله خودرو دانلود نمایید. مجله خودرو علاوه بر ارائه مجله های ماشین ایرانی و خارجی با انتشار به روز ترین اخبار ماشین و خودرو ایران و جهان در قسمت اخبار ماشین در تلاش است علاقه مندان به صنعت خودرو و ماشین را با این دنیای جالب و گسترده آشنا کند. همچنین شما می توانید جذاب ترین ویدیو های مربوط به ماشین را در ویدیو های ماشین مشاهده کنید و برای پیگیری اخبار موتورشوهای سراسر جهان به قسمت موتورشو مراجعه نمایید.
سامیار راشد
پس از 13 سال همکاری با نشریات مختلف خودرویی کشور از هفته نامه و سپس روزنامه دنیای خودرو و دو هفته نامه دانستنیها گرفته تا تخت گاز، سرعت، صفرتاصد، عصر نوین اتومبیل و نسل برتر و همچنین ماهنامه محلی اتومبیل کیش در جزیره کیش و انتشار نشریه سراسری طراحی خودرو، به اندازه کافی تجربه کسب شده تا بتوان تشخیص داد که تاریخ انقضای کاغذ به سر رسیده است! امروزه همه چیز در دنیایی خلاصه می شود که از یک کف دست بزرگتر نیست، تلفن های همراه هوشمند! با وجود شبکه های اجتماعی گوناگون، مخصوصأ کانال های تلگرام، دیگر کمتر کسی به سراغ مجلات چاپی می رود و همین موضوع به شدت باعث افت فروش آنها شده است. رسالت اصلی ما در مجله خودرو اینست که با فروش نسخه دیجیتالی (PDF) نشریات خودرویی داخلی و مجله های ماشین، بتوانیم از آنها حمایت کنیم و هدف ما رقابت با هیچیک از آنها نیست بلکه همه می خواهیم با همکاری یکدیگر، این حرفه را پایدار نگه داریم و در این رسالت، به یاری یکایک شما دوستان و همکاران نیازمندیم.
نونگار پردازش
مجموعه نونگار از سال 1377 با هدف فعالیت در زمینه نرم افزار پا به عرصه وجود نهاد در سال 1379 همگام با آغاز رشد روز افزون کاربرد اینترنت در دنیا،با مدیریت آقای دکتر دانیال منتظری به طور تخصصی فعالیت خود را به اینترنت و وب متمرکز ساخت. نونگار پردازش با بکارگیری بیش از 50 نیروی متخصص، پیمانکار 500 پرتال سازمانی و دولتی بوده و تجربه اجرای بیش از 2800 وب سایت داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.
مجله خودرو گام های اولیه را برداشته و در ابتدای راه است. بی شک در این ابتدای راه به یاری شما دوستان عزیز نیازمندیم. لطفأ هر گونه انتقاد و پیشنهاد را برای ما ارسال کنید و با نظرات سازنده خود، ما را در راه تکامل و رسیدن به موفقیت یاری دهید.
پل ارتباطی ما: [email protected]
کلیه حقوق این وب سایت برای مجله خودرو محفوظ میباشد
طراحی سایت توسط نونگار پردازش
آخرین کامنت ها
کیا ریو دست دوم بخریم یا تیبا صفر؟
10 ماه قبلمجله pdf به جای مجله کاغذی
11 ماه قبلمسابقه شماره 1
1 سال قبلمسابقه شماره 1
1 سال قبلخودروهای میلیاردی بازار
1 سال قبلمرسدس بنز G کلاس دو درب!
1 سال قبلمسابقه شماره 1
1 سال قبلخودرو کانسپتی از سونی!
1 سال قبل